ODHLUCNENI PC

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:25:44 CET 2004

Zdravim,
To je velky problem.
V dnesni dobe musi PC splnovat  normy o EMC a EMI .
Alobal je proti vyzarovani temer nic. Neucinkuje.
Kovova skrin dokaze odstinit 30 % zareni, alobal tak 5%.
Zbytek je technologie vyroby desek plosnych spoju.

Jinak k tomu odhlucneni.
Nove tovery maji i odhlucnene CASE.

1. Dobry ventilator - idealni je Chladic Taisol CGK Cu (K7/Duron/FCPGA) .
Titan je proti tomuto vibrator.
2. Kdyz se lehce kombinackama udela na rovnych nosnicich nepatrny ohyb , tak
ty listu prestanou vibrovat.
3.Konce plechu jsem opatril tenkou isolepou.
4. Na zdroji se take projevuji vibrace , je treba malymi pasky isolepy to v
rozich prelepit.
5. Kdyz ma nekdo starsi ventilator , pomaha i kapicka oleje. Je treba ho
probehnout nejdriv v hrnku a pak ho dat do PC . Zbytky oleje jdou ven !!!!!!
6. Za ventilatorem procesoru mezi motherboard a plechovou nosnou desku
vkl?d?m kousky penove podlozky.
7. Nebudete verit a je ticho.
Zdenek