Chemicka kaminka (was: Leptani DPS) Off topic

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Hello Ales,

p?tek, 1. b?ezna 2002, you wrote:

AP> Zkusim to tedy s vetsim mnozstvim, ja zkousel opravdu jen malou
AP> spetku. Jeste ho trochu mam, pouzivam ho na mereni vlhkosti
AP> vzduchu, tak az si pujcim digitalni video, zkusim to znova.

AP> BTW, hledam nejakou opravdu exotermni reakci,

Kup si pr??kov? odbarvova? a tuh? peroxid vod?ku. Roztlu? tablety
peroxidu na pr??ek, a sm?chej to s t?m odbarvova?em. Po nekolika
sekund?ch to za?ne kou?it, a kdy? to je nasypan? na pap?ru, tak ten
pap?r vzplane. Kdyby ti to necht?lo dlouho vzplanout, tak do toho
k?pni trochu vody.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic