Budoucnost a Off Topic

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

> Pascal je dead. C++ je creeping-featuristic a pomale, vagne a promenlive
> specifikovane a kompilatory C++ jsou chronicky zabugovane. Java je shit. PHP,
> python, ASP, Javascript, to jsou vsechno nesmysly.  Jediny pouzitelny
> vyssi programovaci jazyk je C. Ucit se ostatni nema cenu.

O tomhle se da bavit cele hodiny a nevede to k cili. Kazdy
programovaci jazyk ma svoje zastance a ti maji argumenty pro nej a
proti ostatnim a na vsech je alespon zrnko pravdy. Zkusim jeden proti
C, ktery jiste uznate: v plain C se da pomerne snadno udelat velice
nesnadno odhalitelna chyba. Clovek, ktery preferuje absenci prave teto
vlastnosti, da prednost jinemu jazyku, zpravidla se silnejsimi
formalnimi kontrolami, coz klidne muze byt i Pascal (zdeformovany
treba do podoby Borland Delphi).

Ales Prochaska