Budoucnost

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Ahojte,

vidim, ze prispevky na temu VS ano alebo nie sa mnozia ako huby po dazdi.
Takze nieco humorne by som rad pridal aj ja.

Na VS a PhD som sa naucil nasledovne:

1) dotycny pan ma vzdy pravdu a ja musim vzdy vediet co chcem. Ked treba,
tak aj drzat hubu
2) zamysliet sa nad tym, ze dotycny pan, ak odhliadnem od faktu, ze je
hovado, vidi veci aj z ineho pohladu, nez ho vidim ja
3) dat dotycnemu panovi po hube tak, aby som nikomu, ale naozaj nikomu
neublizil
4) dotycny pan je vsade rovnaky, aj vo svete
5) dotycny pan nikdy nehovori pravdu, aj ked vsetci vedia, kde je a fakty su
jasne
6) dotycny pan je urazeny, ale pri flasi dobreho konaku si rad poda ruky
7) na to, aby ste este aj po tom vychadzal s dotycnym panom v pohode, musi
aj on sam chciet
8) dotycny pan si obcas preventivne nechce sadnut ani ku flasi dobreho
konaku
9) zostat samym sebou, aspon sam pred sebou samym
10) priznat svoje chyby a viackrat ich uz nezopakovat, aj ked niekedy je to
tazke, ale casom sa to da
11) pozriet sa na veci z absolutnym nadhladom, a ked treba...
12) clovek ma vzdy sancu, aj proti absolutnemu hovadu
13) absolutne hovado nevaha pouzit vsetky prostriedky
14) absolutne hovado je niekedy najvacsi kamarat
15) absolutne hovado sa zhovadi samo
16) absolutne hovado sa boji svojich vlastnych prostriedkov (ako cert
svatenej vody)
17) ako prislo, tak aj odide
18) aj s absolutnym hovadom moze ostat clovek kamarat (ak samo chce)
19) vsetko tu uz raz bolo, len treba citat, vela citat v tisic stranovej
buchli (teda aspon to moje vydanie ma viac ako tisic stran)

No ak by som si mohol niekedy sadnut s tym, kto to cele vymyslel, tak si rad
sadnem a vypijem s nim flasu najlepsieho konaku, aky poznam. Je to  elita z
elity a ja by som mu rad aspon takto dal na javo svoju uctu a podakoval mu.
Pretoze je to najlepsia zivotna skola, aku som mohol kedy dostat a nie kazdy
ju zvladne a zostane este aj potom samym sebou. No ale teraz uz musim ist
naozaj makat, lebo moju pracu a pismenka mi za mna nikto nespravi.

S uctou, priatelskym pozdravom a prianim pekneho dna,

A.