Vyroba elektriny - modry krystal

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Ale ja jezdim na astralni energii uz pet let, naprosto bez problemu.
Jen jednou, loni na STK mi nechteli dat osvedceni o technicke
prohlidce, vadilo jim, ze nemam v aute motor. Ale kdyz jsem nekolikrat
objel parkoviste, usoudili, ze jim do toho vlastne nic neni, hlavne ze
mam nulove exhalace.

Ales Prochaska