wobbler

Andrej.Meszaros@samsonite-europe.com Andrej.Meszaros
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Na lonskem Invexu mel CEZ krasnou expozici: slapaci generator, ponorny
varic a hrnicek s vodou. Kazdemu, kdo si tu vodu slapanim ohral,
z ni uvarila krasna hosteska kavu. Byl jsem tam behem druheho dne a do
te doby se to pry povedlo jen jednomu. Ja to ani nezkousel, jednak
nejsem ekologista a jednak jsem nechtel prijit na jednani propoceny.

Ales Prochaska