Preinstalovany Windows

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Jenze vase tovarna vypada docela normalne. Na svete jsou spousty
tovaren postavenych za spoustu penez (i kdyz 1e8 je trochu extrem) a
je pouze otazka racionalni ekonomicke uvahy, zda do toho investor
pujde a nejake akcie (ci dluhopisy) koupi nebo ne.
  Auto na astralni energii okamzite vylouci jakekoliv racionalno, sice
krute zredukuje pocet pripadnych investoru, ale na druhou stranu ti co
zbydou jsou motivovani virou, ne ekonomickym rozhodovanim. Vira jak
znamo motivuje daleko silneji, takze v tomto pripade by nadeje na
ziskani investora byla.

A jeste neco: BYL to zert. Normalne sve zerty nevysvetluji, ale tady
se citim povinen udelat vyjimku, protoze mi na soukromou adresu prisel
mail zadajici podrobnejsi informace. Jestli to byl zase mnou
nepochopeny "zert na druhou", tak se omlouvam, ale prislo mi to trochu
moc.

Ales Prochaska