hardwerovy klic

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:59 CET 2004

Muj jediny prijem je z tvorby vlastniho software (a jeho nasledneho
prodeje a podpory) a nikdy jsem nemel dojem, ze bych sw potreboval
chranit proti kopirovani. Naopak, full verzi dam potencialnim
zakaznikum na pozadani a jeste jim ji nekdo prijede nainstalovat.

Trh SW se proste posouva trochu nekam jinam a vyrobci SW musi
reagovat. Rozhodne plati, ze jakakoliv ochrana velmi znacne obtezuje
uzivatele a dany program vyrazne diskriminuje v jakemkoliv vyberovem
rizeni. Napriklad v nasi firme je zakazano nakupovat jakkoliv chraneny
software, protoze podle zkusenosti jsou s tim vzdycky nejake problemy.

Ales Prochaska