hardwerovy klic + Off topic

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:59 CET 2004

Ahojte,

>Co me zaujalo, je Vase tvrzeni, ze skola si koupi jednu licenci a provozuje
>potom soft na deseti pracovnich stanicich.
>Z hlediska vyrobce softu je to urcite trestuhodne a je to zlodejina jako
>jakakoliv jina.

Toto by som este ako tak prezil...

>Ale podivejte se na to i z druhe strany:
>Skola neni ziskova ani zisk (mineno primy financni, ne vzdelani mladych
>lidi) produkujici organizace.

Ano mate pravdu, skola nie, ale za to normalna firma ano. Takze potom uz len
staci... Myslim si, ze dalej to nema zmysel rozpisovat. Len keby sa potom
aspon po case kupilo alebo zasponzorovalo cosi ine, nez auto.

Takze vsetko ma svoju cenu. A aj ten skolsky by som osobne predal aspon za
vyrobne. A ak ho skola naozaj chce, tak zaplati tych 10 licencii. Ak chce
chytracit, bude tak ci tak. Ale Vy aspon nemate skodu. Je to len moj nazor a
nemusite s nim suhlasit.

A.

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com