hardwerovy klic + Off topic

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:59 CET 2004

> Bohuzel se programatori jineho stylu distribuce boji a chteji mit statni
> skoly za rovnocenneho obchodniho partnera. On jim ale neni. U SS dvojnasob
> ne.
> ale je to vec nazoru ...
> Preji hezky vecer, Simon Cihelnik

A co takhle program vyvijeny na zakazku pro skolu? Ten proste skola
(nebo nekdo za ni) musi zaplatit. Davani SW skolam zdarma z
propagacnich duvodu je druhy extremni pripad a pochopitelne existuje
nekonecne variant mezi tim, vsechny z moralniho i obchodniho hlediska
spravne a pripustne.
  Ja jsem hlavne narazel na HW klic - jeho pritomnost naznacuje, ze
dodavatel SW neco nedela dobre - treba neposkytuje doplnkove sluzby,
ktere by ucinily prostou kradez softwaru nezajimavou. Nebo jej prodava
prilis draho. Nebo jej prodava jine cilove skupine zakazniku, nez pro
jakou mel doopravdy byt. Nebo neco jineho. Nebo kombinace.

Ales Prochaska