jak funguje pripojeni na internet

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:59 CET 2004

> Pokud vim, tak telefon ma vzorkovaci frekvenci 8 KHz a 8 bit?, takze
> skutecne 64kbps. Jenze to by ten modem musel byt urovnove napasovany na tu
> linku tak, aby tech 256 urovni rozlisil. To skutecne dokaze? Myslel jsem si,
> ze kdyz bezpecne rozlisi 8 urovni, tak je to hodne a proto mi ta prenosova
> rychlost nevychazela.?
> Takze provider nema sve zarizeni na ustredne na kterou se pripojuju a jde to
> k nemu digitalni cestou jako obycejny telefon?
> Andel

Ma. Tyhle modemy jsou ruzne pro analogovou i digitalni stranu.

Ale ta analogova strana tech 256 urovni rozlisi. Dokonce jeste hur:
D/A prevodnik na analogove casti linky nemusi byt presny, vyzaduje se
sice monotonie, ale absolutni presnost jiz mene. Modem proto rozlisuje
daleko vic nez 8 bitu, v zacvikove fazi si "ocicha" ten prevodnik a
sestavi si podle toho tabulku vlastnich rozhodovacich urovni.

Ales Prochaska