Prodluzeni RS 232

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

RS232 vydrzi mnohonasobne delsi kabel nez doporucuje norma, akorat
neni na 100 % zarucene, ze to bude fungovat. Mam zkusenost s 200m
kabelem pri 115,200 bps - fungovalo to, ale v jednom miste se musel
kabel podeprit cihlou, aby byl dal od siloveho kabelu, ktery vedl v
podlaze. Ovsem v technicke specifikaci vyrobce nikdy nerekne, ze se
musi kabel obcas podlozit cihlou, ale proste zkrati jeho delku na 6
metru.

Ales Prochaska