Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

Je to plyn, je nejedovaty (da se i vdechnout a clovek pak legracne
mluvi). Prodava to vetsina plynarskych firem, treba Linde, doporucuji
medecinalni, ne technicky - v tom mohou byt jedovate necistoty.
Nerikejte zelenejm, ze ho vypoustite do atmosfery, je to ze vsech
sklenikovych plynu ten nejsklenikovatejsi.

Ales Prochaska

P.S. Pri dychani inertnich plynu pozor na uduseni, je to jako pri
zadrzeni dechu, akorat chybi pocit nedostatku vzduchu.