Seriovy port

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

>Ale
>odhadom
>vzorkovaciu
> >
>Poznamenal bych, ze softwarovy UART je vyresen na CD HW, i s rozborem
>vytizeni procesoru (pokud si vzpominam pri 9600 kolem 50%). Kdysi
>jsem to zkousel a funguje to bez problemu.

Principialne ide UART realizovat troma sposobmi, o ktorych viem. Potom treba
este uvazit full a half duplex. Ktory z nich je pouzity na tom CD, neviem.
Ale podla pouziteho algoritmu, to bude mat vzdy svoje "muchy".
Osobne by som tento problem vyriesil vhodnym svabkom.

A.

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: