Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:56 CET 2004

Ty vadne body jsou pekna svinarna. Nevyskytuji se casto, ale vsichni
vyrobci maji pro jistotu v technickych specifikacich uvedeno, ze tam
nejake byt mohou. Coz je mj. duvod, proc LCD zatim nepouzivam. Myslim,
ze pockam jeste tak dva roky, pak se to snad ustali a budou existovat
vyrobky, kde budou zarucovat nulu. Zatim kupuju flasky.

Ales Prochaska