Sumeni zvukovky

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:56 CET 2004

> Mel jste take tento problem? S jakou zvukovkou?

Dodavatel mi pujcil nekolik typu, ale uz si nepamatuju ktere, jsou to
dva roky. Bud to sumelo nebo vrcelo nebo to melo mizerne drivery,
ktere nebehaly pod NT.

> Co je to za prevodnik ten studiovy?

Takova rack mount bedna, myslim ze od firmy Symetrix, ale nevim to
ted presne, mam ji v praci.

> Problem neni v analogove casti zvukovky, o to zde nejde. Je bud v
> digitalni nebo v ovladaci. Spis bych rekl, ze ten DSP co tam dela
> porad tu nekonecnou smycku, obcas vykoleji a zacne blbe interpolovat
> vzorky.

Nevim, nejsem na to odbornik, jen jsem prehazoval hardware tak dlouho,
az to zacalo fungovat. Nastesti jsem mel moznost si ruzne typy
vypujcit, jinak bych asi taky pekne nadaval.

Ales Prochaska