Vyroba elektriny - modry krystal

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:42 CET 2004

Reaktor - vyv?je?, velikost asi 1dm3, kde se generuje plynov? sm?s je v
bl?zkosti ss?n? motoru, tak?e okam?it? po jeho v?vinu je motorem spot?ebov?.
doba setrv?n? plynov? sm?si je dan? rychlosti nas?v?n?. popis najdete jen na
www.mwm.cz a to v placen?ch ?l?nc?ch. Dal?? informace a n?vod vyjde ve 4t?m
??sle WM magaz?nu v b?eznu 2002.

hwnewskonference p??e: