Dallas modul TINI

Antonin Mohaupt tony.c
Středa Březen 17 14:33:38 CET 2004

Vyhlaska 50 je podle Vas potrebna kvalifikace (mysleno
ve smyslu postacujici)? Vzdyt je to jen kurz, neco jako
autoskola...
Znam lidi, kteri ji maji a bal bych jim sverit i vymenu zarovky.
Na druhe strane souhlasim s tim, ze neni mozne si dnes
delat vsechno sam, i kdyz bychom to dokazali. Taky si
neopravuji sam televizi ani monitory, nechavam to tem, kteri
to umeji a delaji to denne, je to jako vsechno ostatni i otazka
praxe, u monitoru i TV jde casto o specificke zavady,
ktere opravari znaji lepe nez my.
Jina vec je najit onoho solidniho opravare, o kterem pise pan Augustin,
ktery tomu rozumi a je taky dostatecne levny...
V posledni dobe sleduji, ze mnohym "obchodnim" zastupcum
nebylo moc po chuti, ze ja jako potencialni zakaznik uz mam
informace o produktu, ktery pozaduji, a mnohdy vic nez oni. Mnozi
byli zaskoceni i dotazy na zakladni technicke parametry...napriklad
i otazkou, zda v danem typu zarizeni je jednofazovy nebo trifazovy motor,
aby bylo mozne spravne dimenzovat jistic...pritom tato zarizeni prodavaji
a take instaluji....(!!!) Mam si takove "odborniky", nepochybne
 i s vyhlaskou 50, pozvat nebo to zapojit sam?
Skutecne odborniku ubyva a pribyva prodavacu nerozbalenych krabic.
AZE

To mi tu chcete nakukat ze pokud se mi podela
mycka tak si ji jako mam opravit sam jo ?No to bych musel bejt padlej na
hlavu.To si radsi dam trochu prace a sezenu si solidniho opravare , ktery
tomu rozumi a samozrejme taky je dostatecne levny.V tom snad spociva
konkurence nebo ne?To zase chcete mit na vsechno tabulky jak za komancu a
vsichni budou delat za stejny penize?Ja radsi budu v praci o nejakou dobu
dyl a na tu opravu mycky vydelam nez bych se v tom vrtal.Nehlede na to ze
pokud je to elektricke zarizeni tak pod jeho krytem nema clovek bez potrebne
kvalifikace (vyhl 50)co delat.

Patrik Augustin (servisni technik)
augustin@essoft.cz , patrik@essoft.cz
tel 0608-383845
ICQ:30909982

  Snadna obnova OS a detekce vadneho HW a jeho

---
Odchoz? zpr?va nebsahuje viry.