Cim ovladat stejnosmerny elektromotor?

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:37 CET 2004

Pokud tam mas ted BF245C, zkus tam dat J300 - je k sehnani (GES - za
rozumnou cenu), mel by byt lepsi, ma vyssi strmost a je to taky J-FET -
nemusis nic menit.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
[mailto:vaelektronik@mirnet.cz]
Subject: Re: Sum MOSFET vs. JFET

Ja jsem pred casem hledal nizkosumovy tranzistor do kondenzatoroveho
mikrofonu a narazil jsem na dost znacne rozdily. Napr. 2N4393, dostupny i v
GM, se da prizpusobit i na dost nizkou impedanci a i kdyz neni deklarovan
jako nizkosumovy, ma pri 1 KHz 3nV/(Hz**-1). Jenze ma cca 15 pF vstupni
kapacitu. Nizkosumovy 2N4339 pro NF aplikace ma sice pri 1 KHz 6nV/(Hz**-1),
ale pri vstupni kapacite 4pF. Pri tom mu pisou sum 1 dB pri 1 MOhmu a 1 KHz.
Puvodne jsem tam mel BF245C a asi ho tam necham. Pro BF245 jsem sice
zarucovane parametry na NF nenasel, ale myslim, ze tam bude jen par dB
rozdil. Pri tom 2N4339 ma snad jen Farnell a ten za nej chce 150 penez.
Andel