PCB pro MPLAB ICD

cray craycz
Středa Březen 17 14:33:23 CET 2004

hwkonfera wrote:

> At Tvoje volba dopadne tak nebo onak, bude Tva a tudiz spravna. Ani jedna
> moznost totiz neni horsi nebo lepsi. Zvol si podle toho k cemu Te to tahne,
> co intuitivne citis, ze je pro Tebe nejlepsi. Vem ale v potaz, ze s
> pribyvajicimi lety a odstupem od stredni skoly, se Ti, pokud nepatris mezi
> nekolik procent velmi studijne nadanych, bude mnohem hure po ev. rozhodnuti
> nyni jako stredoskolak najit praci popr. podnikat, vracet zpet. Malokdo umi
> v petatriceti s rodinou znovu najit dostatek sily na opetovne studium.
> [...]

 Len by som rad upozornil na trend, ktory je napriklad
v Rakusku, ale aj v Nemecku bezny: zamestnavatelia
velmi neradi zamestnavaju ludi, ktori su "prevzdelani".
To znamena ludi, ktori maju prilis vysoke vzdelanie.
Maju jednoducho strach, ze ich zamestnanec by mohol mat
vysoke naroky. Stretol som sa s tym uz niekolkokrat a
uz svoje vzdelanie neuvadzam. Ine by bolo, ak by si
dotytcny chcel otvorit nejaku samostatnu zivnost.

 V civilizovanych krajinach - pokial sa chce clovek
zamestnat - je uvadzanie vzdelania skor
kontraproduktivne.

--
b w d, uz jedenast rokov v sluzbach zahnivajucich
kapitalistov