Nastaveni filtru pro HW news (Uz zase OT:)

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:22 CET 2004

Urcite je to lepsi, uz to spadlo kam to melo.
Ale ja nechtel Vas donutit abyste menil neco co Vam vyhovuje, porad si
myslim, ze Vase nastaveni proste ke me nema dojit. Tento problem to z niceho
nic zacalo delat cca pred pul rokem az rokem, do te doby trideni chodilo
spravne. Mozna to bylo zpusobeno nejakym upgrade na listserveru ci co. A
mozna opravdu jen ja tridim podle spatneho kriteria. Ale tenkrat kdyz to
zacalo jsem si s tim dost hral a neprisel jsem na lepsi nastaveni.
A nepratele Windows prosim, aby si nechali zbytecne komentare. Ja jsem si to
jaky budu pouzivat system nevymyslel - musim pouzivat to, co mi
zamestnavatel da k dispozici a musim byt kompatibilni s ostatnimi - Office.
Je to zcela zbytecna diskuse. Ja bych taky radsi pouzival neco jineho.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ales Prochaska [mailto:prochaska@alsoft.cz]
Subject: Re: Nastaveni filtru pro HW news (Uz zase OT:)

Muj klient (The Bat!) se snazi byt moc chytry a pokud v 'reply-to'
neni jmeno, slizne si jej z 'from'. Dotedka jsem myslel, ze to nikomu
nevadi, resp. ze je to uzitecne pro dohledavani threadu v konfere.
Zrusit to je ovsem zalezitost deseti vterin, pokud by me nekdo chtel
nasledovat, tak se do template Reply nastavi (v mem pripade)
%TO=""
%TO="%OREPLYADDR"
%Cursor

Ales Prochaska

%Quotes

Poznamka: prvni prazdne %TO="" zrusi adresu kterou tam dal Bat, druhe
%TO= prida spravnou adresu do seznamu adresatu.

Ales Prochaska

P.S. Je to lepsi?