C kompilator pro '51

hluchnik@sinit.cz hluchnik
Středa Březen 17 14:33:06 CET 2004

Chci se k tomuto tematu zeptat jestli je mozne  v pripade aktivacei "src"
dany soubor debugovat stale na urovni ".c". Mam zusenost, ze vlozim-li byt
jediny radek "asm" do zdrojaku v "c", potom je jiz cely soubor v debugeru
laden na urovni vygenerovaneho odpovidajiciho "asm" souboru a nikoliv na
urovni puvodniho "c" souboru. Proto obvykle takto vyuzivam pouze vetsi kusy
"asm" kodu a ty volam "ceckovsky" z jineho (souboru) modulu, ktery je cely
slozen z techto "asm" funkci(a ktery jiz nepotrebuji debugovat) - kazda fce
ma pouze  "c" hlavicku pro moznost zavolani ceckovsky. Tim neztratim vyhodu
debugu puvodniho "c" souboru (modulu) na urovni "c". Poradte prosim, jestli
lze toto zaridit i jinak.