PCB v Eagle

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:48 CET 2004

> Ale o HPGLX jsem nic nepsal :-)) - pouzivam volbu HPGL.
> Jestlize ovsem maji Aritmy nejake oklestene HPGL, pak je mozne,
> ze to nefunguje (XY4160 alespon podporuje kompletni HPGL v. 1)
> Takze jste mozna az takove nesmysly neplacal :-)))
>            Ondrej Puzman

Take mi doslo, ze jsem vuci sobe byl prilis tvrdy :)))
priste se jiz polepsim a uslysite ode mne na moji adresu jenom samou chvalu
:)

asi to bude jak rikame (uz zacinam ... :) ), Aritma nepodporuje veskere
prikazy HPGL a proto Win drivery a ty ruzne hpgl.dll si ve spojeni s ni ani
neskrtnou. Resi to prave CAM, ktery Win obchazi. Aritma 0512 vyzaduje
striktne rizeni xOn/xOff, to je to, na co se tu nekdo ptal - HPGLX (!), pod
prostym rezimem HPGL zlobi (alespon me zlobily vsechny ctyri Aritmy, co mi
prosly rukama, coz zrejme neni nahoda ...)
XY4160, to jsou Laboratorni pristroje, ze ? ted jsem sehnal pet LP3, jehoz
jsou soucasti, hned si jeden vezmu a zkusim co to dela ... to by tedy
znamenalo, ze XY4160 Vam pofrci i pod ostatnimi ECADy typu Formica ...
zkousel to nekdo ?

Hezky vecer, Simon Cihelnik