Budoucnost

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

> vysokou skolu si dnes muzete "udelat" - sestavit
> dle Vaseho prani. Necekejte, ze Vas nauci konkretni
> cinnosti. Nauci Vas ucit a vyhledavat informace.
> Pokud Vas vnejsi okolnosti netlaci jinam, udelejte si VS
> nyni.
> SH

Uz jsem se zarekl, ze nebudu dale zivit tuto dikusi, ale presto jeste jednou
za offtopicuju :):
kez by jste mel pane Holecku pravdu ! Bohuzel situace je takova, ze to je
ten zasadni problem vysokeho skolstvi v CR, alespon jak jsem se mel moznost
presvedcit a stale mam - studenti casto neumi samostatne myslet, natoz
vyhledavat informace a pohybovat se v problematice. Nikdo je k tomu totiz
nikdy nevedl. To se nekteri nauci samostudiem (a chvalabohu za techto par
procet), nekteri behem diplomky, ale velke procento vubec a takovi lide jsou
postrachem pro praxi a sami sebe ... bohuzel ...
a o sestaveni skostnateleho systemu "dle prani" si muzeme zatim nechat jenom
zdat - to snad na skolach soukromych, ale kdybych prisel na PrFUK a tlumocil
bych na akademickem senatu fakulty sve nazory, asi bych byl za priserku z
kosmu. K necemu takovemu chybi vule a nekdo kdo by byl schopen s tim
systemem poradne zatrepat a mel dostatecnou podporu.
Hezky den, Simon Cihelnik