hardwerovy klic + Off topic

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

> S tim samozrejme nelze nez souhlasit ! Stejne tak ovsem musite zaplatit
> lidem za praci. Od toho jsou tu nadace a stat.
> Pavel Poucha

Jasan, v tom neni rozpor. Pouze je tu ta vecna otazka: kdo bude ty penize
primo davat a rozhodovat komu platit, zda to bude stat a nebo konkretni
skola. A ja v ceskych pomerech (pohybuji se par let ve skolstvi) tvrdim, ze
radeji stat i za cenu prohnileho a nespravedliveho grantovaciho systemu nez
konkretni reditel. Je to bezpecnejsi a malicka restrikce, ktera totalni
vykutalence castecne omezi. Ale tento system jiste urcite ublizi v n
pripadech, stejne jako by v n pripadech ublizil rozpoctu pro skoly v opacne
variante. A rikam to i pres to, ze jsem presvedcen, ze k vlastni skole
zodpovedny reditel, by sam mel mit moznost rozdelovat VESKERE penize. Jenze
realita je bohuzel jina (nastesti ne na vsech skolach).
Hezky den, Simon Cihelnik