PC osciloscop

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:46 CET 2004

> Omlouvam se, neporadim, ale pridam dotaz.
> Nevi nekdo o nejakem zarizeni podobnem (osciloskop na PC), ale nemusi byt
az
> zas tak kvalitni (pro demonstracni ucely) do 1000Kc?
> Netusil

Pokud mate volnou SB16 a lepsi a staci mereni do xxkHz s Uin max 2V, urcite
stoji za zminku nemecky program Audiotester, ktery je jiz ve verzi 1.4g,
kdyz budete snazivy, jiste prolomite i sharewarovou ochranu a zaregistrujete
se :). Pouzivam obcas verzi 1.4f a jsem s ni celkem spokojeny. Soucasti je i
generator (a docela dobry) a spektralni analyzator ...  Pokud nemcina vadi,
ma i anglickou lokalizaci z prepnuti :)
Neni to zadny zazrak, ale pro vetsinu experimentu v ramci vzorkovaci
frekvence chipu SB to staci.
Vzhledem k dostupnosti velmi rychlych AD prevodniku (ADS8xx, MAX118x ...) a
vhodnych OA, si ale myslim, ze postavit si vlastni kvalitni pametovy
osciloskop neni az takovy problem. K dispozici pod Delphi je napr. kompletni
SPICKOVA komponenta TScope, ktera ma vse co je ke stavbe takoveho
osciloskopu potreba. (Vcetne n kanalu) ...
Preji hezky den, Simon Cihelnik