CMOS 4020

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:46 CET 2004

Drive ho nabizel GES. Plessey je dnes Zarlink
(http://products.zarlink.com/common/contact/contact_search.cgi ) a Zarlink
ma u nas zastupovat firma: Klimes Trading s.r.o. na Praze 5 (Nad Santoskou
11, tel. 02-545825). E-mail: klimes@login.cz a www: http://www.codico.com .
Jinak je to "obsolete" cili s dodanim budou urcite nejake problemy. Pokud je
to mozne prejdete na jiny uP kompat. 1Msps 8bit. ADC. Je jich na trhu
spousta.
Preji hezky den, Simon Cihelnik