Driver pro USB zarizeni pod Windowsy

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:32:30 CET 2004

  Zdravim!

 Ide to aj v Delphi - ale najlepsie je to urobit ako HID device (human
interface device). Potom na to v Delphi existuje komponenta -
skusal som ju na USB-mysi (co je tiez HID device). Mal som plany
urobit nieco podobne ale postavene na jednocipoch od Cypress.
  Skuste na internete vyhladat nieco ako "Delphi HID USB
component" alebo www.cypress.com.

 S pozdravom
                                      Igor

-------------------------