RE: Proporcionální a neproporcionální RC souprava

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:32:03 CET 2004

Zkuste si v knihovne vypujcit a propatrat Modelare a Amterska radia ze 70 a
80 let. Tam bylo techto navodu spousta a temer vsechny z diskretnich prvku.
Pokud si vzpominam, v Modelari byl dokonce velmi podrobny navod na stavbu
proporcionalni RC soupravy od ing. Valenty. Moje Modelare
uz bohuzel skoncily ve sb?ru - nenapadlo me, ze v roce 2002 budou tyto
navody jeste nekomu potrebne :-).
--
Rt

---