odpor pre 230V

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:32:03 CET 2004

> Chystam se intim osvetleni z lustru prepinat vypinacem se
snurkou,
> ktery bude primo na lustru. Jedna "zarovka" bude svitit
furt a vypinacem se
> budou ovladat ty ctyry ostatni (taky mam jen dva draty)

Tohle jsem kdysi resil tak, ze se zarovkam/zarivkam
(usporkam staci DC) v lustru naservirovalo
Graetzem usmernenych 220, ty intimni byly pripojene primo a
ostre svetlo pres diodu.
No a na vypinaci se dala prepnout polarita. Jednoduche a
ucinne.

V AR byl takovyto system dovedeny do dokonalosti - nejaky
borec tak upravil blikajici
vanocni svicky od rakosnika prepinacem prepinal snad 6
rezimu.

Zdar Ivos

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.

Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG
(http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.303 / Virov? b?ze: 164 - datum vyd?n?: 24.11.2001