odpor pre 230V

Ivo Straąil istrasil
Středa Březen 17 14:32:03 CET 2004

Myslim, ze pro tepelne odolna lepidla a tmely by bylo nejvhodnejsi
nakontaktovat www.elchemco.cz, ing. Kozelku. Sklenarsky tmel z kridy a
fermeze vs. PC mi pripada ponekud zvlastni reseni problemu :-).

Viz např:

DOW CORNING 744 RTV ADHESIVE/SEALANT
Popis
Dow Corning 744 RTV Adhesive/Sealant je jednosložkové , nesesedavé
silikonovélepidlo (tmel) s nekorodujícím vytvrzováním (neutrální alkoxy
systém), které je připraveno k okamžitému použití. Vytvrzuje se vzdušnou
vlhkostí do formy pevné pryže, která chrání komponenty proti mechanickým
šokům a cyklickému tepelnému namáhání.
Má univerzální použitelnost jako lepidlo a těsnící materiál. Vykazuje
výbornou přilnavost k mnoha kovům bez základního nátěru, keramice, sklu a k
většině laminátů, k pryskyřicím a plastům.
Použití
Dow Corning 744 RTV Adhesive/Sealant je trvanlivý, univerzálně použitelný
materiál pro montáž elektronických sestav, které zejména obsahují součástky
citlivé na korozi a vibrace.
Typické aplikace: lepení velkých součástek jako jsou například baterie nebo
kondenzátory na desky plošných spojů, upevňování vodičů, lepení feritových
jader, kovových krytů atd
Charakteristické znaky
*Výborná přilnavost bez použití základního nátěru
*Vysoká pevnost v roztržení, tažnost a mez pevnosti v tahu
*Výborné dielektrické vlastnosti
*Použitelný v rozsahu teplot od -50° C do + 180° C
*Tixotropní
*Nízká smrštitelnost (pod 3%)
*Nekorozivní, vytvrzuje se při pokojové teplotě
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.