polomrtvy aku v aute

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:32:02 CET 2004

Pani diskutujici kolegove, mejte prosim alespon trochu slusnosti a
posilate-li do konference OT prispevky, oznacte to v predmetu. Vase firemni,
osobni a financni problemy nemusi zajimat kazdeho z ucastniku konference.
Viz: co ma nize uvedeny mail spolecneho s polimrtvym akumulatorem?
Dekuji za Vasi slusnost.
--
Rt