polomrtvy aku v aute - toto je OT

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:32:02 CET 2004

Zavada s dotazenim svorky nebyla na mem aute.
Majitel auta, ktery se na mne obratil, mi rikal, ze to chtel dat do servisu,
ale sef toho servisu mu rekl, ze ho zkasne o 1000Kc jen za to, ze mu otevre
vrata, aby s autem do servisu mohl vjet.
Nerad bych zde tvrdil, ze vsichni automechanici jsou lumpove a sejdiri, ja
mam dobre zkusenosti se servisem pana (nebudu takovy vul, abych mu zde delal
reklamu, protoze az zase budu neco potrebovat, tak by se mi mohlo stat, ze
bude zavalen zakazkami a ja budu muset cekat).

...Stejna oprava v servisu (pokud umi vymenit uhliky pokud Vam nevnuti
novy starter) stoji cca 1000 Kc...