Budoucnost

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:52 CET 2004

Ovsem to prichazi do uvahy pouze v zemich, kde stat ponekud vice
podporuje vzdelavani a tudiz je tam i ponekud vice vysokoskolaku :-))).
Dokud u nas sprosti a ignorantsti politici o podpore vzdelavani jen
kecaji ve svych predvolebnich kampanich a skutek utek, jsme presycenosti
trhu prace vysokoskolsky vzdelanymi lidmi hooodne daleko :-(((

			Jakub Serych