OT: Omluva !!!

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:51 CET 2004

Ano, je to z duvodu poctu mailu, ale ne z technickych duvodu (modemy
atd.), ale z duvodu hospodareni s vlastnim casem. Chodi mi totiz
prumerne 200 mailu denne. Jsem rad, ze mi chodi zajimave diskuse
napriklad z HW konference, a myslim, ze do cca ledna letosniho roku bylo
OTovani v teto konferenci docela primerene a bylo spise ku prospechu
veci. Jsem velmi rad, kdyz se mi oteviraji obzory a zrovna v tehle
konferenci tomu tak vzdy bylo. Ale jak uz jsem rekl, posledni dobou mi
pripada, ze uz to neni krasny, tu a tam se objevujici, kvitek vlciho
maku nebo jineho kyticky uprostred lanu obili, ale ze koukol psenku
temer zadusil.
Taky jsem si se zajmem precetl asi dva weby na zaklade informace o
Savoniove motoru, take se zajmem ctu prispevky o chemii, ale kdyz
dostanete na Savoniuv motor asi tak 5krat (strilim to cislo od boku)
mail s ruznymi odkazy na www stranky, je to neuzitecne. Prece bohate
staci ten prvni, ve kterem, pokud se pamatuji bylo, dejte do Googlu
slovo Savonius. Me to tedy stacilo, mail jsem si dal do sveho archivu,
abych si jmeno Savonius nemusel pamatovat a az treba za tri roky budu
chtit neco takoveho stavet, najdu si na zaklade toho presne ty
informace, ktere budu potrebovat.
Pral bych si jen, abychom se (vcetne me) trochu ukaznili, a dokazali
rozlisit thready, ktere jsou cele teto diskusni skupine skutecne
uzitecne od threadu, kterym by se proste pouze mela ve spravnou chvili
prehodit vyhybka na soukromou mailovou adresu dane osoby.

			Pekny den

				Jakub Serych