ronja

Jakub Ladman ladmanj

From: "Karel Kulhavy" <clock@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 8:30 AM
Subject: Re: ronja

> Neni. Vsiml jsem si toho ted, ze to nefunguje.
Co s tim?

Co se tyce nedostupnosti popisu, mrzi me to, na vsem co delam podle ciziho
nametu se znazim o jakousi optimalizaci.
Napr. dost zvlastni (v zadnem pripade ne kriticke) pripojeni nejen
signalizacnich, ale i vykonove LED k hradlum.
Standardne, pokud se nepletu, se LEDky pripojuji mezi vystup hradla a kladny
pol napajeni. To z toho duvodu, ze v L je mezi vystupem a zemi mnohem mensi
odpor, nez v H proti plusu. Pak by tam tech invertoru nemuselo byt tolik.
Nemluve o tom, ze by to opravdu vyresil jeden tranzistor.
Tohle je vec, ktera je pro me pouhym okem odhalitelna, ale tusim moznosti
uprav i jinde, ale k tomu nemam dost informaci o tom jak to chodi/ma chodit.
Nechci si nic vynucovat ani kritizovat Vas pristup, ale mam pocit ze GPL
sama osobe pocita s dalsimi upravami, ktere doplnovatel poskytne zpet vsem
uzivatelum i autorovi.
Kazdopadne diky, za vami odvedeny velky kus prace.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.