Jak by se Vam libila komunikace ?

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 14:31:31 CET 2004

Hi

A co to udelat vsechn a co nejjednodusseji :

Napajeni z DTR s TxD za diodami..

CPU ma stejne volnou nohu, takze muze hlidet stav DTR pripojeneho pred
zenerku a odpor.

Po kratkem shozeni a nahozeni DTR to posle teplotu a jinak to bude
posilat v nastavitelnejch intervalech nebo po requestu.

Tim osetrite vsechny pripady, tu 1-5 ms tam to napajeni udrzi kodan a z
diod pripojene TxD..

Stoji to ale o 4 soucastky vic = cca 8 Kc +  misto na PCB, montaz atd =
cca 20 Kc :-(
Nicmene takhle by to melo splnovat vsechny pripady, ktere mne
napadaji...

PS: Pro Hnidopichy to napajeni tam prubezne JE treba, protoze Papouch
pouziva DS1822 nebo podobne mrchny a ty se musi kalibrovat po pripojeni
napajeni, coz chvili trva (hlavne v 12. bitovem rezimu) a zbytecne by to
prodlouzilo dobu odezvy...  Navic tam ma v PICu EEPROM, takze
konfiguraci lze libovolne nastavit a nema problemy....

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz