likvidacni sklad a Spekoly

Jan Žižka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:29 CET 2004

co hodit do bazaru seznam? co je k dispozici. p?ijeli by ur?it? i
mimopra?t?. na pec a termostat si d?l?m z?lusk a p?ijel bych si i z rokycan
j.?.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of hwnewskonference
Sent: Tuesday, March 05, 2002 8:28 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: likvidacni sklad a Spekoly

Vazeni pratele, mam pro Vas tuto zpravu: v likvidacnim skladu na VSCHT Praha
se v soucasnosti vali mnoho laboratorniho nacini (od magnetickych michacek -
dobre na leptani tistaku, pres XY4106 a jine plottery, trafa, a nedavno
zminene Spekoly a rada nastavcu k nim, ted tam jsou potenciostaty atp.
...). Pokud by nekdo mel zajem navstivte budovu B VSCHT (nechte se na
vratnici nasmerovat), likvidacni sklad obsluhuje pan Antonin Horak (neni od
veci se telefonicky domluvit, aby tam byl). Dnes jsem s nim mluvil a protoze
predpokladam, ze pripadni zajemci jsou slusni a neudelaji mi tam ostudu :),
kdo je z Prahy a ma zajem, bezte se tam podivat a pohrabat. Vse je za
symbolicke ceny. Da se tam sehnat opravdu kde co. Sklad je momentalne po
velke cistce, ale presto je kazdym tydnem doplnovan o radu dalsich pristroju
k likvidaci. Spekoly tam jsou napr. ctyri. pred vchodem je bedna s kramy na
vyhazov, je jiste mozne se pohrabat i v ni a koupit za kg. Ceny, ktere
odhadni komise VSCHT uctuje, jsou mnohdy velmi priznive nekdy az symbolicke.
Preju stastny lov a hezky vecer, Simon Cihelnik