Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

Jakub Serých serych
Středa Březen 17 14:31:28 CET 2004

Ted jsem mluvil s onim kolegou a zjistil jsem, ze jsme od toho nastesti
nakonec ustoupili. Ono to totiz bylo cele za cca pul melounu !!!!!!!! a
podminka byla, aby si 15% skola hradila sama.
Zkratka zase nejaky sikovny podnikatel, ktery nevedel co s prebytecnejma
slunecnima panelama, umel prolobovat celou statni spravu a ted si za
statni penize zrejme nekde vali sunky. Ono tech skol, co se chytily
zrejme nebylo malo. Myslim, ze to puvodne melo byt sto skol. 100 krat
pulmeloun - no... pekne, hodilo by se :-)))

				Jakub Serych