AMPER 2002

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 14:31:26 CET 2004

Zdravim

Tak nejak....
Doporucuji zacit podle mapy ve slaboproudem pavilonu a teprve pripadne nakonec
dojit do prvnich hal, ktere byvaji vetsinou vic na rane, ale je v nich samy
silnoproud....

Do Elektroniky je sice opravdu daleko, ale my jsme loni vyhopdnotili AMPER jako
jedinou vystavu, jiz ma pro nas smysl se ucastnit...

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz