Spinani triaku optotriakem

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 14:31:26 CET 2004

Kdyby to bylo p?ed 20ti lety, ?ekl bych, ?e se jedn? o "upadl? desky",
p?esn?ji o uvoln?n? spoj mezi deskami (obvykle v?robn? vada, kter? se
projevila po zoxydov?n? kovov?ch ??st? akku). P?i dne?n?ch modern?ch a
pokrokov?ch technologi?ch v?roby by se n?co podobn?ho nem?lo vyskytovat.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of jezek
Sent: Friday, March 22, 2002 11:25 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: polomrtvy aku v aute

tak je to (zase) tady, nestartuje, ... jasne ze koupim novy aku, novy remen,
novy regulator, novy alternator, ... nove auto, ...
ale vrta mi to hlavou:
startuje jak vino, a obcas (3x za posl. 14 dni) nahle umre, pak zase jede OK
autoelektrikar mi tvrdi, ze je to spatne dobijeni, ale ja jsem mezek
neduverivy
a myslim si, ze to bude spatny aku
situace:
- je stary (nejmene tri roky, mozna taky treba 6)
- smrt nastava vzdy po jizde (nikoliv po odstaveni noc), zastavim u pumpy
   a uz se neodjedu
- (smrti rozumim napeti 0V)
- tesne po smrti je mekky
  (testovano par vterin po smrti, (sluchem a zrakem :-) )
- pri smrti spina spinac starteru (rekl bych, ze do vinuti starteru jde
proud)
- smrt je uplna, zadne pomale toceni nebo pootoceni
- podarilo se smrt vyvolat po sestem nastartovani v rade za sebou
- typ provozu: 5, 10, 20 km jizdy nekolikrat tydne

podle me se pri vybitem (ale jinak zdravem) aku starter aspon pootoci
co vy na to?
jez