prenos obrazu bez modem

Jan Zizka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:16 CET 2004

pro prenos obrazu a zvuku pou??t WindowsMediaEncoder nebo NetMeeting.
Anywhere to nest?h? pren??et, proto je to rozsekan?.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Pavol Svorc
Sent: Thursday, March 07, 2002 10:37 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: prenos obrazu cez modem

Dobry den,
ospravedlnujem sa za off-topic ale potreboval by som poradit.
Hladam SW, ktory by sa dokazal cez modem spojit druhym PC a
ukazat jeho obrazovku. Problem je v tom, ze ked som skusal PC-
Anywhere tak sice vidim vdialeny stroj, obrazovka sa vsak
prekresluje po malych kusoch a napreskacku. Na tom sledovanom
stroji je pohyblivy obraz (vystup z kamery). Ja by som teda
potreboval nieco, co stiahne celu obrazovku (alebo lepsie len okno
zvolenej aplikacie), posle po modeme a tak dokola. Neriesil uz
niekto nieco podobne?
Dakujem.
P.Svorc