Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:06 CET 2004

Dekuji za nadherny popis.

Jeste by mne zajimalo, jak je to pri vicekanalovem neproporcionalnim
ovladani, to auto ma 2 proporcionalni a 2-3 neproporcionalni: predni
svetla, zadni svetla (ty nevim jestli maji svuj kanal nebo nejsou
odvozovany napr. od zpomalovani, jsou zapojeny jinam nez predni) a
otevirani dveri.

Je to taky dost stare (prijimac jsou same tranzistory a spulky + krystal,
vypada to na superhet) a dekoder je jeden IO a docela dost tranzistoru + 4
vykonove. Zadne klasicke servo to nema, rizeni smeru ma motor a pres prevod
potenciometr, na desku odtud vede 5 dratu.

Zkusim udelat nejaky koder a vyzkousim, jetsli dekoder dekoduje. Pokud ne,
budu muset si vyhrat krome radia se vsim, i s udelanim elektroniky serva
rizeni a pohonu.

Hledal jsem vcera na netu, ale zadne schematko koderu z normalnich
soucastek (tj. bez procesoru) jsem nenasel. Dekoder jsem nenasel zadny.

Pokud mate nejaky bookmark, byl bych za ne velmi vdecen.

		Jaroslav Lukesh

----------
Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
Komu: 'hw-news@list.gin.cz'
P?edm?t: RE: Proporcion?ln? a neproporcion?ln? RC souprava
Datum: 13. b?ezna 2002 19:06

Pracuje to takto:

Koder

1. kanal z dekoderu