Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:06 CET 2004

Jste moc hodny, ale prave proto, ze tam mohou byt nestandardnosti jsem si
rikal, ze bude lepsi klasicke reseni, kde si clovek muze nastavit ony casy
jinak. Procesor jednoduse prenastavit nejde, leda naprogramovat znovu.

Uvidim, zkusim jeste patrat. Prinejhorsim to bude ten procesor.

Diky moc, zdravi
		Jaroslav Lukesh
Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz

Koder z normalnich soucastek nehledejte, ten PIC jsem fakt
ochotny poslat vypaleny pro Vas i za modre oci, takze pokud se
tim nechcete nejak moc zabyvat, staci si napsat, dokumentaci mate,
neni co resit ...
Ale jestli to z Vasim autickem bude pracovat jak je, to Vam
nezaruci nikdo, cert vi, jak to maji konkretne udelane :).
Princip prenaseni pulsu je ale znamy dost dlouho a pokud nevymyslel
vyrobce najake skopiciny, mohou treba jen nesedet delky servopulsu,
nebo to muze i byt OK :).