Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:06 CET 2004

Diky moc vsem, a jak je to s tim, ze po prvnim impulsu ma byt 8ms pauza a
pak teprve maji jit sekvence pro serva? To jsem vycetl nekde na polskych
strankach

http://www.modelarstwo.org.pl/technika/rc/zasady_rc/

Postahoval jsem si okolo RC asi 30 webu (z disku se brouzda lip ;-), ale
koder bez PICu je jenom tady. O dekoder mi zatim nejde, uvidim az co to
auto bude delat. Vcera jsem sel spat docela pozde (hledal jsem a hledal) a
tak nebyl jeste cas se na to poradne podivat. Koukam, ze nekteri chodi spat
jeste pozdeji.

Pokud mate po ruce to schematko s 555+4017, rad se na nej kouknu. Mozna
jsem az moc otravny, ale jsem proste clovek, ktery TO nezna, dokud TO uplne
nepochopi. A ja TO jeste uplne nepochopil, tak mejte slitovani...

Dekuje moc JL.

Odes?latel: ing. Ren? Pl?sil <Rene.Plasil@seznam.cz>
Na adrese http://mep.webpark.cz/obr/gda-1205-d.gif
je to ztazene z netu
Ten koder se da resit lepe s IO, napr. 555 + 4017. Ale princip je zrejmy.

Odes?latel: Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
Urcite Vam nechci PIC12C508A tlacit nasilim, ale pokusim
se o to :))))).