Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:06 CET 2004

D?ky za tip. Sice u n?s v knihovn? nic takov?ho nen?, ale zkus?m ??ct
p??buzenstvu.

To je probl?m dne?n? doby, kdy se vyhazuje v?echno z ?eho jsme v ml?d?
?erpali a neuv?domujeme si, ?e i budoucnost pot?ebuje lidi, kte?? znaj?
principy. Z ?eho asi budou z?klady ?erpat na?i synov?? Pro? ameri?an? plat?
zlatem rusk? program?tory, kte?? um? programovat ve stroj?ku s?lov?ch
po??ta???

J? se naopak sna??m d?t dokupy i to co mi chyb?, vzpom?naje tak na svoje
ml?d?, jak jsem prol?zal otcovy archivy. Nezapom?nejme na svoje ratolesti,
nebo dopadneme jak v americe.

Zdrav? JL.

Odes?latel: J. Rotta <rotta@rotta.cz>

Zkuste si v knihovne vypujcit a propatrat Modelare a Amterska radia ze 70 a
80 let. Tam bylo techto navodu spousta a temer vsechny z diskretnich prvku.
Pokud si vzpominam, v Modelari byl dokonce velmi podrobny navod na stavbu
proporcionalni RC soupravy od ing. Valenty. Moje Modelare
uz bohuzel skoncily ve sb?ru - nenapadlo me, ze v roce 2002 budou tyto
navody jeste nekomu potrebne :-).