XY4140

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:05 CET 2004

Schema i s d?le?it?mi ??stmi n?vodu je na

http://home.tiscali.cz/~cz021224/xy4150.zip

cca 600kB. Stahujte kdo chcete, dokud bude m?sto, nech?m to tam.

Zdrav? JL.

----------
Odes?latel: Jaroslav Lukesh <lukesh@k-net.cz>
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: XY4140
Datum: 18. b?ezna 2002 11:40

| Odes?latel: Jakub Slajs <xslajsj@yahoo.com>
|
| Pokud si najdete cas, tak by mi to dost pomohlo (muze to byt i v DjVu :-)
| Mam jeden vrak rozebrany na atomy a bez schematu to dam sotva dohromady.
|
| No mozna by bylo schudnejsi udelat celou elektroniku znovu jenze s
krokovymi

To bych nedelal. Me tam po pripojeni k PC odesel nejaky svab. No byl jsem
moc rad, ze mam od nej schema a osciloskop, jinak bych byl namydlen.
Protoze LPT z PC daval "1" 6,5V, udelal jsem na to malinky adapter s (mam
pocit) 7408. Od te doby to ale jede asi 5x pomaleji, musim tomu davat krok
7ms, jinak nestiha. Priznam se, deti se mi v tom v nestrezenem okamziku
hrabaly sroubovakem...

To schema poslu, jeste dnes.

Zdravi JL.