hdd

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:05 CET 2004

| Odes?latel: Miroslav Draxal <evik@mbox.vol.cz>
| odesel mi zdroj v pc a vzal sebou hdd do vecnych lovist.
|
| PROSIM VAS NEMA NEKDO SEAGATE BARRACUDA ATA II  MODEL ST312110A HDD
10.2Gb,
| rad bych ho odkoupil, protoze mi natom hadru zustala prace za 1/2 roku, a

Zkuste naj?t kontakt na firmu LAMA expert v Brn?, ta by mohla pomoct s tou
deskou pro konkr?tn? model.

Zdrav?
		Jaroslav Lukesh
V americk?ch v?znic?ch je moment?ln? p?es tis?c lid? zav?en?ch bez soudu
    bez obvin?n?, bez p??stupu k pr?vn?k?m, bez kontaktu s rodinami,
 v podm?nk?ch v?c ne? stresuj?c?ch. Jejich jedin?m provin?n?m je m?sto
        jejich narozen? a jejich p??slu?nost k ur?it?mu etniku.
                            www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=257