Zdroje v PC.

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:31:05 CET 2004

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| Chtel bych se zeptat, zda nekdo z Vas nahodou
| neresil ochranu pred vyssim napetim v PC. Po zprave

Ochrana je velice jednoducha - nenechavejte modem trvale v telefonni
zasuvce. Jinak zdroj ma snest bez poskozeni 4kV, coz je casto prekroceno
prave pri pripojeni k symetrickemu vedeni (LAN sit, modem), nebo k TV
rozvodu. Divili byste se, kolik staticke elektriny jde z anteny, znam
pripad, kdy TV antena odpraskla pameti a disky.

Kdysi jsem podobny problem (telefonem) vyresil (bylo to ale s wireless LAN,
ale to je jedno) pomoci odporu 560 ohm (jiny po ruce na strese nemeli)
zapojeny mezi zivy drat koaxu a zem. Od te doby jim prestala masina
tuhnout.

Zdravi
		Jaroslav Lukesh
V americk?ch v?znic?ch je moment?ln? p?es tis?c lid? zav?en?ch bez soudu
    bez obvin?n?, bez p??stupu k pr?vn?k?m, bez kontaktu s rodinami,
 v podm?nk?ch v?c ne? stresuj?c?ch. Jejich jedin?m provin?n?m je m?sto
        jejich narozen? a jejich p??slu?nost k ur?it?mu etniku.
                            www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=257