ATX zdroj

jezek jezek456
Středa Březen 17 14:31:00 CET 2004

vidim, ze nastava spravny okamzik na moji prihodu s tankem a zarovkou:
jako asi 10-12 lety jsem si postavil krasny tank z jilu, moc se mi povedl a
ja chtel aby realisticky strilel. zabudoval jsem do veze zarovku na 220
(zadne bateriove tintitko) - predstavte si tu krasu, az vystrelim a z hlavne
vytryskne uzasny paprsek svetla. vypinac jsem bohuzel nemel, takze jsem
prestrihl jeden drat flexosnury, odizoloval konce a udelal dokonce rukojeti
(z jilu, pochopitelne)(vypinac v provedeni "comfort"). bylo to skvele, ale
byl den a moc svetla. zasel jsem tedy do sklepa, nainstaloval bojiste,
zasunul zastrcku, zhasl svetlo (tma jako v pytli) a po hmatu zacal obema
rukama hledat rukojeti "spinace" a ... zahy jsem je nasel, oba konce
soucasne, to byla RANA!
moje srdce tu klasickou elektrikarskou lekci vydrzelo => volove jsou znacne
odolni :-) (aspon v mladi)

btw: kdyby nekdo potreboval vyvinout nejaky avantgardni vypinac, ozvete se,
myslim ze mam vrozeny talent
jez